Uppdaterad sida med artikelsamling

Jag bloggar visserligen tämligen sporadiskt, men vill ändå fortsätta med bloggen. Finns alltid något som kan intressera någon. Känner också ett ansvar att förmedla mina idéer och tipsa om vad som händer på olika områden. Jag har valt att uppdatera presentationssidan genom att istället för att presenteras som delansvarig för de sedan länge avsomnade sajterna Heureka, Liberalismen & Marknadskraften lägga upp en lista på de artiklar som jag fått publicerade utanför bloggen. Det har kommit till någon och det kommer fler framöver. De nämnda sajterna finns ju kvar på min länklista och de fyller ett behov som ett idéfönster för intresserade.

Kommentera

